Forum IAB 2018. W tymże roku o powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu

  • Dom
  • Media
  • Forum IAB 2018. W tymże roku o powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu
Forum IAB 2018 rok. Zamiary tegorocznego forum

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak na przykład zintegrować narzędzia i wykorzystać mechanikę, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, jednak przede wszystkim o powrocie do wartości, których wyszukuje współczesny konsument, opowie niedaleko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej konferencji branży marketingowej.

Związek IAB Polska ogłosił właśnie program jak i również listę prelegentów Forum IAB, które od lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z zasadniczych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej filii marketingu. Tegoroczna, 12 już edycja, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca br. w warszawskim Multikinie Złociste Tarasy, przebiegnie pod hasłem „Powrót do przyszłości – nieznany marketing, człowiek, technologia”. Podczas dwóch intensywnych dni eksperci opowiedzą o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w łączności marketingowej, a także obecnych wyzwaniach i problemach, jakie przed nią stoją. Po dobie nieuniknionej i wszechobecnej cyfryzacji naszego świata branża marketingowa przypomni, że najważniejszy jest człowiek.

- Choć zaawansowana technologia zdominowała stosowane przez nas otoczenie, trend Human1st okazuje się niezwykle silny, an odkrycie prawdziwych potrzeb i analiza realnych zachowań konsumenta stały się kluczowym składnikiem skutecznej komunikacji. Chcemy skłonić uczestników do refleksji morzem tym, gdzie w świecie big data i automatyzacji znajduje się odbiorca usług, jego emocje i wartości. Zechcemy też ocenić, które technologie się sprawdziły i w których tkwi jeszcze niewykorzystany potencjał dla komunikacji marketingowej – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Foto: materiały prasowe Bardzo ważnym motywem będzie konsument, jego doświadczenia i oczekiwania, czyli to, jakie możliwości jest kluczowe dla sukcesu pracy agencji i marketerów

Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia

Temat przewodni konferencji będzie analizowany po trzech blokach tematycznych: nieznany marketing, człowiek i inżynieria. Prelekcje pierwszego bloku są dotyczyły m. in. innowacji, granic akceptacji internautów dla personalizacji w marketingu internetowym, sztuki komunikacji zintegrowanej w świecie cyfrowym, bezpieczeństwa marki. Nie zabraknie zagadnień związanych viewability, w tym ze wzorcami widoczności reklam online zaprojektowanych w ramach prac jednej z grup roboczych IAB Nasze państwo.

- Nowe modele marketingowe, modyfikacja czy nawet dezaktualizacja znanych nam mechanizmów skłaniają do refleksji, czy konkretne prawa, wartości i definicji są ponadczasowe. Zadaniem marketera będzie zawsze jak najefektywniejsze dotarcie do konsumenta. Jednakże jak nie zagubić się w gąszczu trendów, rozwikłań czy chociażby zmian przy prawie związanych z RODO? – komentuje tematykę Anna Gruszka, szefowa Rady Programowej tegorocznej edycji Forum IAB, Chief Digital Officer IPG Mediabrands.

firma Mars Food - occasional i everyday - o co chodzi?

Firma Mars Food - occasional i everyday - o co chodzi?

Firma Mars Food, właściciel tego rodzaju marek jak M&M's, Snickers, Uncle Ben's czy Dolmio, przyznała, że niektóre spośród jej produktów nie muszą spożywane częściej niż jednego razu w tygodniu ponieważ…...

Czytać..
fed: Podwyżka stóp proc. przy USA możliwa «całkiem niedługo»

Fed: Podwyżka stóp proc. przy USA możliwa «całkiem niedługo»

Wielu członków Fed opowiada się za podwyżką stóp procentowych "całkiem niedługo", jeżeli pozwoli na to rozwój sytuacji w gospodarce - napisano w protokole posiedzenia Fed z przełomu stycznia i lutego. Zapowiedź podwyżki…...

Czytać..
fake news problemem dla Facebooka na rynkach Azji i Pacyfiku

Fake news problemem dla Facebooka na rynkach Azji i Pacyfiku

Pierwsza połowa 2019 roku dla Azji, szczególnie tej południowowschodniej, oznacza polityczne rozgrywki. Wybory odbędą się w Indiach, Tajlandii, Indonezji, Australii i na Filipinach. Nieoczywistym, jednak coraz bardziej obecnym uczestnikiem tych wydarzeń…...

Czytać..
facebook - podsłuchuje użytkowników? Dopasowanie reklam

Facebook - podsłuchuje użytkowników? Dopasowanie reklam

Po internetowej audycji nasiliły się podejrzenia, że Facebook podsłuchuje użytkowników, by lepiej dobrać do nich reklamy. Firma kategorycznie zaprzecza. Jak powiedział szef działu promocji Facebooka Rob Goldman, ostateczna decyzja o wyjaśnieniu…...

Czytać..
euRoPol Gaz. Władze spółki oddadzą nagrody na cele charytatywne

EuRoPol Gaz. Władze spółki oddadzą nagrody na cele charytatywne

300 plus w świeżej odsłonie. "Większa pewność odnośnie do jego ciągłego funkcjonowania" Rząd wycofał się z kontrowersyjnego pomysłu. Będzie inna propozycja Cztery śmigłowce za ponad 1, 6 miliarda. "Wzmocnią znacząco nasze…...

Czytać..
euro w Polsce, plusy jak i również minusy wspólnej waluty  Pieniądze

Euro w Polsce, plusy jak i również minusy wspólnej waluty Pieniądze

Euro na terytorium polski tak, ale wtenczas kiedy zarobki przeciętnego Polaka mniej więcej zbliżą się do średniej unijnej. Tak uważają zarówno prezydent Andrzej Duda jak i premier Mateusz Morawiecki. Zdaniem prezesa Narodowego…...

Czytać..